« هـنرهـاي رزمـي - آیکـیدو/ استان قم »
"ما را در كانال تلگرام دنبال كنيد"

[تصویر: 1431508184.jpg]
سمینار دهمین سالگرد آی کی دوی ایران، با حضور هوما کانچو

با دعوت یک دوست شخصی ،هوما کانچو برای دومین بارش در ژوئن گذشته به ایران رفت.متن زیر گزارش هوما کانچو در مورد سفرش به ایران در سال 2008 است .....

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

با دعوت یک دوست شخصی ،هوما کانچو برای دومین بارش در ژوئن گذشته به ایران رفت.متن زیر گزارش هوما کانچو در مورد سفرش به ایران در سال 2008 است.
عجب تصادفی،من سفری را به ایران به دلیل مسائل شخصی بر نامه ریزی کرده بودم که پیغامی را از دوجوی کوبایاشی دریافت کردم که شیهان یاسو کوبایاشی(دان هشت آی کی دو) سفری را در ژوئن برنامه ریزی کرده بود و از من خواست ایشان را همراهی کنم.من مشتاق ادامه دوستی ام با مردمی که سال پیش در ایران دیده بودم بودم ، و می خواستم زمان بیشتری را در ایران بگذرانم تا گفتگو کنم و بیشتر در مورد این کشور و مردمش بدانم. این یک تصادف فوق العاده بود ومن با افتادگی دعوت کوبایاشی شیهان ها را قبول کردم.و پاسخ دادم”ikimasho”



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, :: 21:21 :: توسط : ADMIN

"دشی (Deshi)" در یک ترجمه کلمه به کلمه به معنای "شاگرد" است و "اوچی دشی (Uchi Deshi)" به معنای "خانه شاگرد" می باشد. ترجمه ای که در ادامه می خوانید از سایت "آيتن دوجو" بخش "آنلاین ژورنال" انتخاب شده است و تفسیر دقیق تری از آنچه معنای واقعی "دشی" و "اوچی دشی" است بدست می دهد. این مقاله برای رده شودان و بالاتر تهیه شده است. خواندن این مقاله را به همه دوستان توصیه می کنم.

اکثر ما تا بحال واژه "دشی" را بکار برده ایم، اما بیشتر مواقع درک دقیقی از اینکه این واژه دقیقا به چه معنا است نداشته ایم. تعداد زیادی از ما معنای معمول این کلمه را با ترجمه ضعیفی مثل "دانش آموز" یا "شاگرد" شنیده ایم. اما این واژه در واقع معنایی بیش از این را به همراه دارد. در زبان ژاپنی واژه ای که برای "دانش آموز" یا "شاگرد" بکار می رود "گاکوسی gakusei" می باشد و واژه ای که برای "پيرو" و "هواخواه" بکار می رود "دشی" است. بین ایندو تفاوت وجود دارد.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
لطفاً کلمه عبور اختصاصی برای دسترسی به این مطلب را وارد کنید


ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, :: 21:40 :: توسط : ADMIN

چه بخوریم که خوش به حالمان شود؟

اگر حسابی اعصاب‌تان به هم ریخته، موز بخورید
زمانی كه دیدید دكمه‌های لباس‌تان درست بسته نمی‌شوند، بروید سراغ موز. تحقیقات نشان داده یك موز متوسط 105 كالری و فقط 14 گرم قند دارد. همین مقدار شما را سیر كرده و قند خون را به شكل ملایمی بالا می‌برد. در ضمن همین موز 30 درصد ویتامین B6 مورد نیاز روزانه را تامین می‌كند. این ویتامین باعث می‌شود مقدار سروتونین تولید شده مغز اندكی افزایش یافته و توان مقابله با شرایط دشوار و اضطراب‌ها را در شما افزایش می‌دهد.

اگر می‌خواهید کلیه تان سنگ نسازد، زرد‌آلود بخورید
هشت عدد زرد‌آلوی خشك حاوی 2 گرم فیبر و فقط 3 میلی‌گرم سدیم و 325 میلی‌گرم پتاسیم است كه همه این‌ها كمك می‌كنند مواد معدنی در ادرار تجمع پیدا نكرده و از تشكیل سنگ‌های اگزالات كلسیم جلوگیری شود. این سنگ‌ها شایع‌ترین نوع سنگ‌های كلیوی هستند. برای در امان ماندن از سنگ كلیه به‌خصوص اگر سابقه‌اش را دارید بقیه میان وعده‌ها را حذف كنید و برگه زردآلو بخورید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 18:14 :: توسط : ADMIN

درباره وبلاگ
به وبـلاگ آی کـی دو خـوش آمـدید.
نويسندگان


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 6521
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1